donderdag 24 januari 2013

JRP takegawa Honda

Zo nu en dan heb je twijfels aan je gezichtsvermogen als je dwaalt op ebay en interslet..
Ik zag een ebay advertentie van een JRP (Japan Racing Parts) ontstekingsdeksel wat bij een ombouwsetje heeft gezeten..
De set bestond toen uit een soort van innerrotor met een afwijkend rond deksel als slagroom op de taart..
Hoe kwam ik ook al weer bij de advertentie?? gelukkig had ik hem al aan mijn Favo's toegevoegd want ik kon hem dus niet meer terugvinden...Dikke kans dus dat deze heel slecht te vinden is voor anderen want JRP als zoekopdracht is zinloos en komt nou niet elke week voorbij..
Stoute schoenen aan getrokken en gewoon geboden en gewoon kijken hoe het gaat..
9 dagen later had ik de veiling gewonnen voor 1/10 waar ik voor had ingezet..
3x dubbel mazzel dus...

Na hier is hij dan!!

Gemonteerd op mijn ss50m

Smikkelen en smullen

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten